Klachtenprocedure Angela’s Beauty Salon en Nagelvakschool 

Bij Angela’s Beauty Salon en Nagelvakschool streven wij naar tevreden klanten. Mocht je ondanks onze inzet toch een klacht hebben over een cursus, lespakket of onze dienstverlening, dan horen wij dit graag.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt jouw klacht op de volgende manieren bij ons melden:

- Per e-mail:

info@angelasnagelvakschoolenbeautysalon.nl 

- Per post:
Angela’s Beauty Salon en Nagelvakschool 
T.a.v. Klantenservice
Zandstraat 21
5931CA Tegelen 

Wat gebeurt er met jouw klacht?

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging via e-mail, vul je e-mail adres ook altijd in bij  het invullen van de klacht per post zodat wij een reactie naar jou kunnen sturen per e-mail. Wij streven ernaar om binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie te geven. Indien het meer tijd kost, word je daarvan op de hoogte gebracht.

Niet tevreden over de afhandeling?

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan het Europees ODR-platform.
Dit is een online geschillenbeslechtingsplatform van de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/